ایلومیناتی واقعاً کیست؟ چقدر در مورد آن اطلاعات دارید؟ در مورد ایلومیناتی دو گروه مختلف همیشه با هم در تقابل بوده‌اند، عده ای که اعتقاد دارند ایلومیناتی یک گروه مخفیانه و سری است که به اداره دنیا می‌پردازد و گروه دیگری که می‌گوید این حرف ها چرند است و ایلومیناتی یک تئوری توطئه بیشتر نیست.

فیلم او تعقیب می‌کند را در دیده‌اید؟ شما در این فیلم با یک نوع نفرین رو به رو میشویم که کاراکتر اصلی فیلم را گرفتار خودش کرده، و در قالب شخصیت‌های ترسناکی ظاهر می‌شود که به آرامی قهرمان فیلم را تعقیب می کنند. ما متوجه نیستیم که این نفرین چه هست بلکه تنها نظاره گر این هستیم که چگونه کار می کند. یا حتی خیلی بهتر از آن، فیلم شب می آید را در نظر بگیرید. این فیلم تا انتها به ما نشان نمی‌دهد که چه کسی در شب هنگام می آید، اما می دانیم که در نهایت کسی از راه می رسد و اتفاقات بسیار ناگواری را به واقعیت بدل می‌کند.

ایلومیناتی کیست؟

در واقع شاید ایلومیناتی یک ضد قهرمان باشد که هیچ کس دوست ندارد بداند که واقعی نیستند، مثل آدم فضایی ها مدرک روشنی بر وجود آن نداریم اما دلمان میخواد روزی به وجودشان پی ببریم. به این جور چیزها تئوری توطئه می‌گویند که چیزهایی در مورد آن راست و دروغ وجود دارد اما یک عده با موج سواری روی آن می خواهند از آن چیزی که هست برجسته تر نشان شان دهند.

گروه تئوری توطئه ایلومیناتی  باور دارند که ایلومیناتی هم اکنون بسیار فعال است، انجمن سری دارد، بر همه چیز سیطره دارد. رسانه ها در اختیار او هستند. رئیس جمهور ها را ایلومیناتی انتخاب می کند. ایلومیناتی به دنبال ایجاد نظم نوین جهانی است. اگر کسی یا سازمانی بتواند بر رسانه چیره شود، در آن صورت می‌تواند اداره‌ی دنیا را بر عهده بگیرد. حال آیا ایلومیناتی توانسته به این هدف دست پیدا کند؟

ایلومیناتی از آغاز تاریخ با ما بوده است. نشان آن بر روی اهرام سه گانه مصر مشخص، تأثیر آن روی زندگانی عیسی مسیح (ع) واضح و قوی ترین سربازانش – مانند ملکه بریتانیا – خزنده هایی هستند که پیش از ظهور انسان بر زمین قدم گذاشته‌اند.

سایت دکتر مجازی که یک سایت علمی است در این باره می‌نویسد:

این سازمان در تاریخ اول مه ۱۷۷۶ در باواریا (Bavaria)، توسط فردی به نام آدام وایسهائوپت (Adam Weishaupt) پایه‌گذاری شده است که احتمالاً نتوانسته بود از پس مخارج ثبت نام در انجمن فراماسونری بربیایید. این انجمن – فرقه روشن ضمیران – توانست تعداد اعضای خود را در عرض چند سال، از چند نفر به چند هزار برساند، اما، پس از این که کارل تئودور (Karl Theodor) حاکمیت باواریا را در دست گرفت، مجازات مرگ را برای عضویت در فرقه‌های سری قانونی نمود، و این فرقه به پایان کار خود رسید.

هدف ایلومیناتی از این کارها چیست؟

ایجاد نظم نوین جهانی، مهم ترین هدف ایلومیناتی می‌باشد. این سیستم توسط افراد با استعداد مستکبر اداره خواهد شد. البته این نظریه طرفداران تئوری توطئه است.

ما بر این باور نیستیم که ایده های بالا به اندازه نظریه ایلومیناتی غیر عقلانی هستند. در واقعیت این اختلاف‌ها هستند که سبب می‌گردند چشم های ایشان را به روی مشابهت‌ها ببندیم. این نکته که نظریه های توطئه کوچک‌تر ریشه در حقیقت دارند (برای مثال سهام شرکت apple فلان قدر است) موجب می‌شود افراد نتوانند قدرت واقعی و محدود را از نیروی محض و تخیلی افتراق دهند. اختلاف بین سوژه‌هایی که تأثیر عالم نمایی دارند با آن‌هایی که واقعاً دارای اثرات جهان‌شمول‌اند، گاهی اندک و گاهی روشن است.

درس ناصحیحی که قادریم از کل این ماجرا بگیریم این است که هر کسی را که نوعی نیروی نادیدنی را تأثیرگذار می‌خواند، دیوانه بنامیم. هلیرهای جهان ما، هزینه‌ای است که به منظور زیر سؤال بردن نظم بارز و رو کردن دست آن‌هایی می‌پردازیم که تمام منافع دنیا را برای خود می‌خواهند. هنگامی که به دنبال حقیقت می‌گردیم، با دیوانگی نیز هم‌نشین می‌شویم. با این وجود، در دنیایی که قدرت مخفی کاملاً واقعی است، تنها شیوۀ عاقلانۀ اندیشیدن، همین است.

 

منبع این مقاله: https://virtualdr.ir/59108-who-are-the-illuminati/